Thursday, August 30, 2007

I'm nice...?

I was perusing Bloglines the other day and noticed that Doris nominated me for a "Nice" award. Phew, my plan worked...I'm fooled you all, excuse me while I go sand my horns down.

Apparently for this meme I have to 'nominate' seven others for this award. The problem with that is, I can ONLY nominate seven. Hmm. In no particular order they would be:

1. Kathy, because she's got one hell of a wicked sense of humour, and she shares my passion for anything sweet. Fun Dip anyone?!

2. Michelle, because she's very thoughtful and caring (not that the rest of you aren't, but this is my list and I'll say what I wanna). ;)

3. Dolores, because she's sweet and I can really be myself around her.

4. Connie, because she makes me spit my coffee out on a regular basis when I read her blog.

5. Nic, because she's one helluva great friend and I can't believe how close we are considering we've "only" known each other a year (almost). Oh yeah, and I'm seeing her this weekend! Woo!

6. Heather, because she's a lot of fun to be around, even though we've only "seen" each other once...we have to fix that.

7. Lisa, who is a very down-to-earth woman who tells it like it is...gotta love that. :)

9 comments:

Headmeister said...

I'm NICE??? Funny, I thought everyone hated me ;)

Thanks for the nod, chickadee! And yes, we will need to remedy the distance factor one of these days...

redmaryjanes said...

You are nice and so are those ladies who you nominated!

Kathy and Joel said...

Thanks, my friend!!!
You are, however, an enabler of my addiction...Sour Nerds, anyone??

Mark & Michelle said...
This comment has been removed by the author.
Mark & Michelle said...

Thanks!!

I would DEFINITELY agree with you being nice!

As for me, Dolores told me just last night that I was not as thoughtful as she was...LOL! Sigh...

Dolores and Shawn said...

Thanks Rhonda! And BTW, Michelle is also one of the nicest people I know!

Lisa said...

Awww thanks for the nice comment Rhonda. Not only are you nice but you've got to one of the funniest people I've met. I honestly sit here and shake my head wondering how you come up with some of the stuff you write about. Anyway it's fun knowing you.

Thanks again.

C.J. said...

Gee thanks - I feel like I've deluded you all too.

You should have gotten a dose of me at 4AM after silly page #347

Sam said...

You are nice!!! BTW, you were nominated on my blog too!!!